13 Feb 2008

Inspirerad igen!

Det finns mycket erfarenhet och tankar i mig, men tyvärr räcker inte tiden till. Jag är klämd mellan olika kunduppdrag, internt arbete på företaget och hämta-lämna-barn-dilemmat som gör att jag ibland kommer sent och går tidigt. Jag kanske inte har den passion som krävs för att bli en bra bloggare, tänkte jag.

Men så kommer uppmuntran! Kollegor som muntligen kommenterar vad jag skrivit och som rådfrågar mig om kommunikation! Senast fick jag ett uppmuntrande email från en kollega som tackade mig för mina inlägg här på Anamma-bloggen. Jag som kände att jag aldrig hade tid. Pyttsan! Tidsbrist till trots – Jag blev inspirerad! Så tack alla som stöttar, tycker och kommenterar! Det gör det så mycket roligare. J


/ Helle

1 comment:

Anonymous said...

Vilken bra kommunikationspoäng i det här.

Feedback är hur viktigt som helst!

Du har precis bevisat det.